
Stowarzyszenie Spółdzielni Rolniczych i Producentów Owoców z Grecji (ASIAC) przy współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Owoców z Rumunii (FRUCTPROD) ruszyło z projektem „Get a fruit” na rynku niemieckim, polskim, czeskim i chorwackim, by promować spożywanie świeżych owoców i dobre nawyki żywieniowe.
Częścią kampanii, wspieranej przez Unię Europejską, jest rozdawanie owoców i organizacja teatrzyków dla dzieci, w której będą występować młodzi aktorzy z Warszawy. Hasło kampanii, „To jest lekkie, to jest smaczne, to jest europejskie!” ma na celu podkreślenie korzyści płynących z włączenia świeżych owoców do codziennej diety, a także bezpieczeństwa spożywania świeżych owoców z Europy, zgodnego ze zintegrowanym podejściem Unii Europejskiej.
Kampania promocyjna objęła brzoskwinie i nektarynki z Grecji i Rumunii.
Teatrzyki dla najmłodszych, wraz z dystrybucją świeżych owoców, odbędą się w Centrum
Handlowym Wola Park, w dniach 1-4 sierpnia, w godzinach 15-18.
Zapraszamy!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie