Hotel Kyriad Prestige Wola Warszawa adres - opinie

Hotel Kyriad Prestige w Warszawie przy ul. Towarowej 2 zmienia barwy i dołącza do marki GOLDEN TULIP. Sieć GOLDEN TULIP, która od 2009r. należy do LOUVRE HOTELS GROUP jest obecna w 40 krajach świata. Hotel GOLDEN TULIP WARSAW CENTRE zostanie 121 hotelem tej marki w grupie. Hotel Golden Tulip Warsaw Centre jest usytuowany w samym centrum Warszawy, w bliskiej odległości od Dworca Centralnego, 15 minut od międzynarodowego lotniska Fryderyk Chopin.

Komfort, klasa i wygoda: 144 wyciszone i klimatyzowane pokoje, pokoje dla palących i niepalących. Poczęstunek na powitanie po przybyciu do hotelu, zestaw gościnny w pokoju (kawa, herbata, czekolada, herbatki ziołowe, ciasteczka), TV interaktywna z Canal+, programy satelitarne, radio, budzenie, suszarka do włosów w łazience. Darmowe łóżko dla dzieci poniżej 16 roku życia w pokoju rodziców i darmowe śniadanie. Możliwość podania śniadania do pokoju.

Hotel Kyriad Prestige adres

  • Adres: 00-811 Warszawa, Towarowa 2
  • Telefon: 22 582 75 00
  • Faks: 22 582 75 01
  • Strona www:

Hotel Kyriad Prestige opinie

Dodawać oceny mogą tylko zalogowani użytkownicy.


Firmy z tej kategorii





 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iwola.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"