
Budowanie strategii, innowacyjność, zarządzanie kojarzą się z trudnościami. Alex Osterwalder, jeden z czołowych myślicieli biznesu, ma obsesję, aby maksymalnie je upraszczać. Z jego narzędzi korzysta już ponad 5 mln ludzi na świecie.
Kiedyś sam nie wierzył, że modele biznesowe mogą interesować ludzi spoza akademickich kręgów. Postanowił jednak wydać książkę, która w przystępny sposób poruszy tę tematykę. Dzięki raczkującemu crowdfundingowi zaangażował prawie 500 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, którzy sfinansowali publikację i dodali jej praktycznych walorów. Tak powstał bestseller Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera.
Mistrzowskie praktyki
Ostatnio Osterwalder przyjrzał się procesowi tworzenia produktów i usług zdobywających serca klientów. Stworzył przewodnik Projektowanie propozycji wartości opublikowany w Polsce przez ICAN Institute, wydawcę „Harvard Business Review Polska”. Pokazuje w nim, jak wyjść naprzeciw potrzebom klientów, by wzbudzić w nich pragnienie posiadania.
Inspiracja dla największych
Alex Osterwalder, laureat Innovation Luminary Award, zdobywca nagrody od Thinkers50 zyskał międzynarodową sławę i uznanie. Występuje na najlepszych uczelniach, jest konsultantem dużych organizacji, prowadzi własną firmę – Strategyzer. Już 8 września odwiedzi Warszawę i podczas konferencji „Harvard Business Review Polska” pokaże, jak z sukcesem doskonalić istniejące i kreować następne oferty wartości. Więcej informacji na alexosterwalder.pl.
Artykuł sponsorowany
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie