
„Życie na Pięciochatkach nie jest łatwe…co u nas słychać? Zostaliśmy odcięci od komunikacji miejskiej dostępnej od al. Prymasa Tysiąclecia i Dworca Zachodniego. W związku z remontem okolicy peronu 8 zostało zamknięte jedyne cywilizowane dojście do osiedla. Czy mieszkańcy mają chodzić nieoświetloną/niebezpieczną drogą? Przedzierać się przez błota? A co z naszym bezpieczeństwem?” – pytają na jednym z portali społecznościowych mieszkańcy skupieni wokół profilu Wolskie Pięciochatki.
Zmiana zarówno od strony dworca, jak i al. Prymasa Tysiąclecia wprowadzona została od poniedziałku w związku z remontem linii obwodowej na odcinku Warszawa Gołąbki – Warszawa Zachodnia oraz Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska. – PKP nie przedstawiło żadnej alternatywnej drogi. Administracja PKP Nieruchomości podobno o niczym nie wiedziało, a jak się dowiedziało od mieszkańców to nie widzi w niczym problemu – mówią portalowi iwola.pl mieszkańcy Wolskich Pięciochatek i przekazują swoje oczekiwania: – Interesuje nas utrzymanie dotychczasowego przejścia poprzez oddzielenie płotem przejścia, chodnika od prowadzonych prac lub udostępnienie alternatywnej bezpiecznej drogi np. przez teren PKP tzw. DG, które sąsiaduje z naszym osiedlem i oddziela nas od Dworca Zachodniego.
Przedstawiciele PKP powiedzieli nam, że rozważą propozycję mieszkańców.
Wolskie Pięchiochatki to miejsce szczególne na mapie Woli. Pięć budynków przy ulicy Prądzyńskiego powstało w latach dwudziestych ubiegłego wieku w ramach osiedla kolejowego. Wolskie nieruchomości będące od początku pod zarządem kolejarzy wpisana została do ewidencji zabytków.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Firma ROSLAN oferuje profesjonalną i niezawodną obsługę na każdym etapie procesu inwestycyjnego, jakim jest budowa, remont czy przebudowa budynku. http://roslandomdesign.pl/