Reklama

Transport Publiczny na Woli się rozwija - półmetek kadencji cz.2

iwola.pl
23/06/2021 13:07

Czy kierunek, w jakim Transport Publiczny na Woli "jedzie", wam się podoba? Sprawdźmy, co się zmieniło.

"Wraz z rozwojem Woli, przeobrażeniu ulega także Transport Publiczny" - napisali urzędnicy w komunikacie na Facebooku. 

Od 4 kwietnia 2020 roku, druga linia metra na naszej dzielnicy jest dłuższa o 3,4 km i bogatsza o trzy nowe stacje – Płocka, Młynów i Księcia Janusza. Jak podaje Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, otwarcie nowych stacji - oprócz poprawy sytuacji komunikacyjnej - stworzyło również nowe wyzwania w obszarze uporządkowania parkowania:

  • Zapewnienie miejsc parkingowych dla mieszkańców oraz powstrzymanie rozjeżdżania zieleni. Był to jeden z priorytetów władz dzielnicy. W związku z tymWola, jako pierwsza w Warszawie, wprowadziła program identyfikatorów dla mieszkańców (grudzień 2018 r.). Program jest regularnie rozszerzany ( obecnie obejmuje 26 obszarów, a niedługo obejmie dodatkowych 6 podwórek).
  • Na Woli poszerzono również strefę SPPN z przeznaczeniem wielu miejsc postojowych dla Mieszkańców.
  • Dzięki inwestycji „Tramwaj na Kasprzaka”, o którą zabiegały władze dzielnicy do 2023 roku ma się skrócić do 15 minut, droga z Odolan do Metra, także w godzinach szczytu.

Dodatkowo jeszcze w tym roku autobusy Warszawskiego Transportu Publicznego na Woli, zatrzymają się na nowej pętli przy ulicy Ostroroga z ładowarkami dla autobusów elektrycznych.

Fot. Miejska Wola (Facebook)

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iWola.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do