Dla części mieszkańców naszej dzielnicy okres pomiędzy świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem to czas odpoczynku, relaksu i ładowania sił na kolejne dwanaście miesięcy. Inni w tym czasie będą chodzili do pracy. Będą też osoby, które ten okres postarają się wykorzystać na to, aby pozałatwiać ostatnie w tym roku sprawy w Urzędzie Dzielnicy, np. złożyć wniosek o naliczenie podatku gruntowego czy od nieruchomości, zarejestrować pojazd czy zrobić zaległe opłaty.
Jak działał będzie Urząd Dzielnicy Wola miasta stołecznego Warszawy pomiędzy świętami a Nowym Rokiem? – W dniach 27 – 30 grudnia urząd pracuje bez zmian, to jest w godzinach 8:00 – 16:00 – powiedział Mariusz Gruza, rzecznik prasowy Urzędu Dzielnicy Wola. Wyjątek stanowiło będzie stanowisko, gdzie można realizować wpłaty. W dniach 27 – 30 grudnia w Kasach Urzędu nie będzie można dokonywać wpłat kartami płatniczymi. Ponadto w dniu 30 grudnia Kasa Urzędu będzie czynna krócej, bo tylko w godzinach 8:00 – 11:00.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie